Powered By Blogger

luni, 2 mai 2011

Portret în timp

Portret în timp

Am venit pe lume la cântatul cucului.
Când mamii i-a sosit sorocul
A fugit cu pântecul la gură
În Valea Haiducului...

Eram al optulea născut
Şi cu fiecare mama
A fugit în câte un colţ al pădurii...
Nu ştiu de ce... dar aşa a făcut

Pe mine poate nu mă năştea...
Erau prea multe guri
Şi eu nu mai aveam loc
Dacă al şaptelea nu murea.

M-am născut în vremea când
Mugurii gemeau de durere,
Când izvoarele veneau din îngheţuri
Şi pădurea înverzea cântând.

De-aceea poate că eu
Mă nasc în fiece frunză,
Cu gânduri nestinse în fire
Şi caut, şi caut mereu...


Trăiesc intre cer si pămant ,
Cu bucuriile şi durerile mele ,
Intre timp , vă spun cine sunt
Şi va mărturisesc visele mele .

 Vremea sarutului „ –Constanta  1994

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu